Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Αρχικη

Το σχολειο μας

Ευρωπαϊκα Προγραμματα

Δρασεις

Τα Τελευταια Νεα

Επικοινωνια

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Search our Site

Οδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες

pdfΟδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες

Οδηγίες για τούς γονείς και τους κηδεμόνες - Λίστα με όσα δέν πρέπει να ξεχνάτε

docxΟδηγίες για τούς γονείς και τους κηδεμόνες - Λίστα με όσα δέν πρέπει να ξεχνάτε

 Για τους εκαιδευτικούς - Λϊστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε - Προστατεύστε του μαθητές και τους εαυτούς σας

 docxΓια τους εκαιδευτικούς - Λϊστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε - Προστατεύστε του μαθητές και τους εαυτούς σας

 Για τούς μαθητές - Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! - Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου

 docxΓια τούς μαθητές - Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! - Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου

Covid 19 - Τι πρέπει να γνωρίζω για να προστατεύω τον εαυτό μου και στο σχολείο μου - ΕΟΔΥ

pptxCovid 19 - Τι πρέπει να γνωρίζω για να προστατεύω τον εαυτό μου και στο σχολείο μου - ΕΟΔΥ

Οδηγίες για τον περιβαλλοντικό καθαρισμό μη υγειονομικών μονάδων που πιθανόν έχουν εκτεθεί στον ιό SARS-COV-2

docxΟδηγίες για τον περιβαλλοντικό καθαρισμό μη υγειονομικών μονάδων που πιθανόν έχουν εκτεθεί στον ιό SARS-COV-2

6 βήματα για την σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι - Poster

pdf6 βήματα για την σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι - Poster

Διαδικασία καθαρισμού επιφανειών στο σχολικό περιβάλλον

docΔιαδικασία καθαρισμού επιφανειών στο σχολικό περιβάλλον

Πώς θα πρέπει να μιλάω στους έφηβους για τον COVID-19 - Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς

docxΠώς θα πρέπει να μιλάω στους έφηβους για τον COVID-19 - Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς

Πώς διαχειριζόμαστε στο σχολείο το COVID 19 - Σενάρια για Άσκηση

pptxΠώς διαχειριζόμαστε στο σχολείο το COVID 19 - Σενάρια για Άσκηση

Συμβουλές προς εκπαιδευτικούς για την ενδυνάμωση και αποφόρτιση των εφήβων

docxΣυμβουλές προς εκπαιδευτικούς για την ενδυνάμωση και αποφόρτιση των εφήβων

Σας ενημερώνουμε σχετικά με την ανάρτηση σε ιστοσελίδες του Υ.ΠΑΙ.Θ. συνδέσμων από μουσεία και άλλους φορείς, προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριες, κατά τη διάρκεια αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, να έρθουν σε επαφή και να αξιοποιήσουν διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Οι εν λόγω σύνδεσμοι αναφέρονται όπως παρακάτω και σημειώνεται ότι αυτοί θα ανανεώνονται συνέχεια με νεότερες εγκυκλίους.

pdfΜουσεία και άλλοι και άλλοι φορεις με εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευτικά παιχνίδια

 

Είναι σημαντική η κινητοποίηση των μαθητών στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό ζητήθηκε η γνώμη των μαθητών στον τρόπο που θα γίνονται οι επαναλήψεις στα μαθήματα της βιολογίας της Α’ γυμνασίου (τμήματα Α1 και Α2) και της τεχνολογίας όλων των τάξεων που διδάσκει η καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου.

Το ερωτηματολόγιο απάντησαν το 35% των μαθητών του σχολείου.
Την πρωτιά συμμετοχής όλων των τμημάτων είχε το Α2. Το Β3 προηγήθηκε όλων των τμημάτων της Β’ τάξης και το Γ2 της Γ’.

Η πλειοψηφία των μαθητών (58,6 %) ζήτησε οι επαναλήψεις να γίνονται με κουίζ. Με σταυρόλεξο θέλησαν το 31,4% και με κρεμάλα 25,7% . Μόλις ένας μαθητής ή μία μαθήτρια επέλεξε όλους τους τρόπους που προτάθηκαν. Η επόμενη πρόκληση για τους μαθητές είναι η συμμετοχή τους στους τρόπους μάθησης που επέλεξαν και για την καθηγήτρια η δημιουργία κουίζ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές και στις μαθήτριες, που αν και μένουν σπίτι συνεχίζουν να είναι ενεργοί και δημιουργικοί!

Δείτε τ’ αποτελέσματα του ερωτηματολογίου.

jpgΠροτιμήσεις μαθητών για τη διδασκαλία

jpgΜε ποιόν τρόπο θα προτιμούσες να κάναμε επαναλήψεις στα ,μαθήματά μου στην η-τάξη:

jpgΜήπως έχεις να προτείνεις κάτι διαφορετικό