Οδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες
Οδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες
Οδηγίες για τούς γονείς και τους κηδεμόνες - Λίστα με όσα δέν πρέπει να ξεχνάτε
Οδηγίες για τούς γονείς και τους κηδεμόνες - Λίστα με όσα δέν πρέπει να ξεχνάτε
Για τους εκαιδευτικούς - Λϊστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε - Προστατεύστε του μαθητές και τους εαυτούς σας
Για τούς μαθητές - Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! - Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου
Για τούς μαθητές - Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! - Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου
Covid 19 - Τι πρέπει να γνωρίζω για να προστατεύω τον εαυτό μου και στο σχολείο μου - ΕΟΔΥ
Covid 19 - Τι πρέπει να γνωρίζω για να προστατεύω τον εαυτό μου και στο σχολείο μου - ΕΟΔΥ
Οδηγίες για τον περιβαλλοντικό καθαρισμό μη υγειονομικών μονάδων που πιθανόν έχουν εκτεθεί στον ιό SARS-COV-2
6 βήματα για την σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι - Poster
6 βήματα για την σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι - Poster
Διαδικασία καθαρισμού επιφανειών στο σχολικό περιβάλλον
Διαδικασία καθαρισμού επιφανειών στο σχολικό περιβάλλον
Πώς θα πρέπει να μιλάω στους έφηβους για τον COVID-19 - Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς
Πώς θα πρέπει να μιλάω στους έφηβους για τον COVID-19 - Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς
Πώς διαχειριζόμαστε στο σχολείο το COVID 19 - Σενάρια για Άσκηση
Πώς διαχειριζόμαστε στο σχολείο το COVID 19 - Σενάρια για Άσκηση
Συμβουλές προς εκπαιδευτικούς για την ενδυνάμωση και αποφόρτιση των εφήβων
Συμβουλές προς εκπαιδευτικούς για την ενδυνάμωση και αποφόρτιση των εφήβων
Σας ενημερώνουμε σχετικά με την ανάρτηση σε ιστοσελίδες του Υ.ΠΑΙ.Θ. συνδέσμων από μουσεία και άλλους φορείς, προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριες, κατά τη διάρκεια αναστολής της λειτουργίας των σχολείων, να έρθουν σε επαφή και να αξιοποιήσουν διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Οι εν λόγω σύνδεσμοι αναφέρονται όπως παρακάτω και σημειώνεται ότι αυτοί θα ανανεώνονται συνέχεια με νεότερες εγκυκλίους.
Μουσεία και άλλοι και άλλοι φορεις με εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευτικά παιχνίδια
Είναι σημαντική η κινητοποίηση των μαθητών στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό ζητήθηκε η γνώμη των μαθητών στον τρόπο που θα γίνονται οι επαναλήψεις στα μαθήματα της βιολογίας της Α’ γυμνασίου (τμήματα Α1 και Α2) και της τεχνολογίας όλων των τάξεων που διδάσκει η καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου.
Το ερωτηματολόγιο απάντησαν το 35% των μαθητών του σχολείου. Την πρωτιά συμμετοχής όλων των τμημάτων είχε το Α2. Το Β3 προηγήθηκε όλων των τμημάτων της Β’ τάξης και το Γ2 της Γ’.
Η πλειοψηφία των μαθητών (58,6 %) ζήτησε οι επαναλήψεις να γίνονται με κουίζ. Με σταυρόλεξο θέλησαν το 31,4% και με κρεμάλα 25,7% . Μόλις ένας μαθητής ή μία μαθήτρια επέλεξε όλους τους τρόπους που προτάθηκαν. Η επόμενη πρόκληση για τους μαθητές είναι η συμμετοχή τους στους τρόπους μάθησης που επέλεξαν και για την καθηγήτρια η δημιουργία κουίζ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές και στις μαθήτριες, που αν και μένουν σπίτι συνεχίζουν να είναι ενεργοί και δημιουργικοί!
Δείτε τ’ αποτελέσματα του ερωτηματολογίου.
Προτιμήσεις μαθητών για τη διδασκαλία
Με ποιόν τρόπο θα προτιμούσες να κάναμε επαναλήψεις στα ,μαθήματά μου στην η-τάξη:
Μήπως έχεις να προτείνεις κάτι διαφορετικό