Είναι σημαντική η κινητοποίηση των μαθητών στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό ζητήθηκε η γνώμη των μαθητών στον τρόπο που θα γίνονται οι επαναλήψεις στα μαθήματα της βιολογίας της Α’ γυμνασίου (τμήματα Α1 και Α2) και της τεχνολογίας όλων των τάξεων που διδάσκει η καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου.
Το ερωτηματολόγιο απάντησαν το 35% των μαθητών του σχολείου. Την πρωτιά συμμετοχής όλων των τμημάτων είχε το Α2. Το Β3 προηγήθηκε όλων των τμημάτων της Β’ τάξης και το Γ2 της Γ’.
Η πλειοψηφία των μαθητών (58,6 %) ζήτησε οι επαναλήψεις να γίνονται με κουίζ. Με σταυρόλεξο θέλησαν το 31,4% και με κρεμάλα 25,7% . Μόλις ένας μαθητής ή μία μαθήτρια επέλεξε όλους τους τρόπους που προτάθηκαν. Η επόμενη πρόκληση για τους μαθητές είναι η συμμετοχή τους στους τρόπους μάθησης που επέλεξαν και για την καθηγήτρια η δημιουργία κουίζ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές και στις μαθήτριες, που αν και μένουν σπίτι συνεχίζουν να είναι ενεργοί και δημιουργικοί!
Δείτε τ’ αποτελέσματα του ερωτηματολογίου.
Προτιμήσεις μαθητών για τη διδασκαλία
Με ποιόν τρόπο θα προτιμούσες να κάναμε επαναλήψεις στα ,μαθήματά μου στην η-τάξη:
Μήπως έχεις να προτείνεις κάτι διαφορετικό